Wednesday, September 4, 2013

Vitana: Fabacum i Cidrex - TO DZIAŁA :)

Przedstawienie produktów najpierw (copy - paste z poprzedniego posta na ten temat): 

FABACUM

Jego zadaniem jest neutralizowanie skrobi, co dla mnie jest idealne, bowiem podstawą moich posiłków z reguły są makarony, ryże i pochodne. Przyjmować należy 1-2 tabletki dziennie, bezpośrednio przed posiłkiem bogatym w skrobię.




Tabletka jest mała, ale bardzo "matowa", wygląda bardzo ziołowo i pachnie miało ciekawie ;), no, ale, ma działać, a nie pięknie wyglądać i pachnieć ;). Przynajmniej nie wygląda chemicznie. Jeszcze nie miałam problemów z jej połykaniem, ale mam wrażenie, że od czasu do czasu jej matowość może mieć na to negatywny wpływ.


CIDREX

Zawiera ocet jabłkowy i zieloną herbatę, między innymi. Ma formę kapsułek, które należy brać 2 razy dziennie po jednej, przed posiłkiem (u mnie przed lunchem i kolacją). Teoretycznie należy je popijać przegotowaną wodą, ale ja takowej nie lubię BARDZO, więc popijam zwykłą wodą. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie?




Kapsułka jest dwukolorowa, śliska, niewielka. Łatwo się połyka, dzięki temu, że jest gładka :). Pachnie dziwnie - trochę jakby... rybnie?



Miałam po dwa opakowania każdego z tych specyfików, więc starczyło mi na mniej więcej półtora miesiąca. Przez ten czas poćwiczyłam sporadycznie - może ze cztery razy łącznie (było gorące lato, nie miałam motywacji itd :P ). Jadłam normalnie, również słodycze, aczkolwiek po braniu Cidrexu miałam wrażenie, że jestem mniej głodna.

Przez te półtora miesiąca, praktycznie bez żadnego wysiłku, zrzuciłam 4kg, spadło mi 7cm pod biustem, 4cm w talii, 4cm w brzuchu (biodrach). Inne wymiary pozostały bez zmian (biust, uda, ramiona, kolana). Nie pozostaje mi nic innego jak przyznać, że produkt nie działa może jakoś specjalnie szybko (4kg na 6 tygodni to raptem około 0.6 tygodniowo) - ale - DZIAŁA.

:)

1 comment:

  1. A ja mam pytanko :) czy stosowałaś i cidrex i fabacum jednoczenie? czy osobno? Chce je kupić i teraz nie wiem czy najpierw mam brać np 2 tygodnie fabacum a później cidrex, czy też jak? pozdrawiam!

    ReplyDelete